Răspunsul unui funcţionar superior al unei linii aeriene, postat pe site-ul lui Clifford Carnicom

0
978


„Domnule Carnicom,

Citind scrisoarea pe care aţi primit-o de la mecanicul anonim, m-am simţit obligat să-i răspund. Şi eu muncesc pentru o linie aeriană, doar că am o poziţie ierarhică mai înaltă. Nu voi numi linia aeriană, nici oraşul în care mă aflu, nici postul pe care îl ocup, din motive evidente de securitate. Aş vrea să vă pot furniza dovezi pentru tot ceea ce sunt pe punctul să vă dezvălui. Dar este practic imposibil să o fac, întrucât aceasta ar putea, în cele din urmă, să conducă la consecinţe fatale pentru mine.

Informaţiile conţinute în scrisoarea mecanicului anonim sunt, fără îndoială, autentice. În SUA există companii aeriene care participă deja de câţiva ani la un proiect numit Cloverleaf (Frunza de treflă). Unii îşi amintesc că au primit consemne în această direcţie în 1998. Personal, am fost înştiinţat în 1999. Cei câţiva funcţionari de linii aeriene care au primit instrucţiunile privind proiectul Cloverleaf au trecut cu toţii prin verificări severe ale antecedentelor lor personale şi, chiar înainte să  putem primi aceste instrucţiuni, am fost siliţi prin presiuni să semnăm un acord de confidenţialitate care declară în esenţă că, dacă spunem ceea ce ştim, indiferent cui, riscăm închisoarea.

În biroul nostru, aproximativ douăzeci de persoane am primit aceste instrucţiuni care ne-au fost date de doi funcţionari oficiali din cadrul unui organism guvernamental. Nu au dezvăluit care anume. Au spus că guvernul avea să plătească linia noastră aeriană, şi de asemenea şi altele, pentru a pulveriza anumite produse chimice speciale prin intermediul avioanelor comerciale.

Atunci când au fost întrebaţi care erau aceste produse chimice, unde şi de ce urma să Ie pulverizăm, ei ne-au spus că aceste lucruri nu ne privesc… Au precizat că noi nu aveam de ce să aflăm mai mult în această direcţie. Şi au continuat afirmând că acele produse chimice erau inofensive. În cele din urmă, au concluzionat că programul era de o asemenea importanţă, încât el trebuia să fie finalizat cu orice preţ.

Atunci când noi i-am întrebat de ce nu foloseau avioanele lor militare pentru a pulveriza aceste produse chimice, ei au declarat că nu există suficiente avioane militare disponibile pentru a realiza acest lucru pe o scară atât de mare.

Acesta este motivul pentru care proiectul Cloverleaf a fost lansat, pentru a implica linii aeriene comerciale în răspândirea acestor produse chimice în atmosferă. Apoi, cineva a întrebat de ce tot acest secret… Reprezentanţii guvernului au declarat atunci că dacă marele public ar şti că avioanele care zboară deasupra capetelor lor împrăştie  produse chimice în aer, grupurile de ecologişti ar cere încetarea acestei acţiuni.

 Cineva . a pus unuia dintre oamenii guvernului întrebarea următoare: «Dacă produsele chimice sunt inofensive, atunci de ce să nu se facă publică natura lor şi motivul pentru care le pulverizăm?» El a fost neplăcut surprins de această întrebare şi a răspuns pe un ton autoritar că nu este nevoie ca publicul să ştie ce se petrece, dar că acest program a fost conceput numai pentru binele său. A declarat, de asemenea, că trebuie să păstrăm tăcerea şi să nu mai punem întrebări în această direcţie. După care şedinţa de informare s-a terminat brusc.

în biroul nostru, toate documentele privind proiectul Cloverleaf sunt păstrate în seifuri. Nimeni nu are dreptul să scoată aceste documente.
Foarte puţini funcţionari au acces la ele, iar ei nu vorbesc niciodată despre conţinutul lor.

Domnule Carnicom, eu nu sunt deloc imbecil. Ştiu că se petrece ceva foarte grav şi sunt sincer înspăimântat. Mă simt foarte vinovat că ştiu de existenţa acestei operaţiuni, dar sunt obligat să tac. Sunt tulburat ştiind că firma pentru care muncesc este pe cale să-i otrăvească pe oameni. Sper că această scrisoare va deschide ochii anumitor persoane asupra a ceea ce se petrece, în acest moment, pe cerul nostru.

Încă o dată, aş vrea să pot să vă ofer informaţii însoţite de dovezi, dar sper să înţelegeţi de ce trebuie să păstrez anonimatul absolut.

Mulţumesc.”

UNELE IDEI CE SUNT DEMNE DE REŢINUI

  • Autorităţile americane încearcă să convingă publicul că vezi; Doamne, dârele morţii (chemtrails-uri),care au fost observate tot mai des în ultima vreme şi care provoacă, prin compoziţia lor chimică, numeroase boli şi epidemii sunt, de fapt, simple dâre de condensare, fenomen absolut normal şi inofensiv.
  • Dârele de condensare (contrails-uri) sunt formate din molecule de apă; sunt albe la culoare; formarea lor depinde de umiditatea relativă (cel puţin 70%) şi temperatura aerului (-60 °C); se formează în general la peste 9.000 m altitudine, iar la altitudini mai mici doar în regiunile extrem de reci (Arctica, Antarctica); rămân vizibile doar câteva minute înainte să fie dispersate gradat de vânt şi să dispară complet; traiectoriile lor nu sunt încrucişate; ele apar la o anumită distanţă în spatele avionului, deoarece când sunt evacuate sunt încă fierbinţi şi trebuie să se răcească;

  • Dârele morţii (chemtrails-uri) apar la altitudine mai joasă (1.000-3.000 m), uneori chiar la nivelul solului; pot să fie albe sau colorate; se estompează foarte lent, lăsând să treneze o ceaţă în care pot fi găsite diverse particule chimice; sunt adesea scindate, prezentând un gol sau o întrerupere în traseu, ca şi cum ar fi fost schimbat rezervorul din care au fost pulverizate.

  • Dârele morţii (chemtrails-uri) sunt lăsate fie de avioane militare, fie de avioane obişnuite ale căror dotări tehnice (rezervoare, guri de evacuare etc.) au fost în prealabil modificate; de cele mai multe ori, personalul care lucrează pe aceste avioane fie nu ştie nimic despre aceste lucruri, fie este îmbrobodit că este vorba despre nişte experimente secrete, dar care sunt efectuate pentru protejarea populaţiei! J

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.