Un caz extrem de grav de mușamalizare!

0
190

Are loc sub ochii noștri mușamalizarea unor grave cazuri de răpire, viol, trafic de persoane și racolare forțată în rețele de prostituție a unor tinere nevinovate de către mafia prostituției din zona Olt – Dolj, cu complicitatea tuturor autorităților cu rol de siguranță a cetățenilor?

Am asistat cu toții cutremurați la drama celor două fete răpite, violate și poate chiar ucise în Caracal.

Atunci când valul de emoție firească a început să se risipească, foarte mulți dintre noi am putut observa neconcordanțe grave, amânări cu totul nejustificate, dezinteres sau neglijență în serviciu, ori chiar complicitate la trafic de persoane!

Dar să analizăm lucrurile în ordine cronologică, așa cum le cunoaștem în prezent.

În 14 aprilie 2019 Mihaela Luiza Melencu, elevă având 18 ani în Craiova, a plecat din localitatea natală, din comuna Dioşti, satul Radomir, judeţul Dolj, spre Caracal (situat la 16 kilometri), pentru a scoate bani trimişi de mama sa (aflată la muncă în Anglia) de la un bancomat. Ea a dispărut fără urmă. Deși la telefon și-a anunțat bunica de faptul că a pornit înapoi spre localitatea de unde plecase inițial, ea nu a mai ajuns. Seara tatăl ei a depus plângere de răpire la poliție și a anunțat dispariția ei nejustificată și suspectă.

Polițistul în cauză și-a permis să fie impertinent, să insinueze că o fi fugit cu un băiat, „că dacă o să o găsească în pat cu vreunul, el (tatăl) o să plătească descinderile, etc.

Acest gen de comportament nu este doar neglijență în serviciu, ci este fie neîndeplinirea gravă a atribuțiilor de serviciu, fie de complicitate cu una sau mai multe rețele de trafic de persoane.

În 24 iulie 2019 Alexandra Măceşanu pleacă din Dobrosloveni spre Caracal (8 kilometri) pentru a participa la meditații, la pregătire școlară acum, în timpul vacanței. Ea însă nu ajunge la destinație și dispare fără urmă. Tatăl său anunță dispariția pe 24 în jurul orei 20, iar dosarul penal de dispariție se constituie în mod straniu abia a doua zi!

Pe 25 iulie 2018 Alexandra a sunat de trei ori la 112 începând cu 11:05 și a anunțat că a fost răpită, violată și că viața îi este pusă în pericol. A durat un minut și 14 secunde până când a fost pusă în contact telefonic cu polițistul de serviciu de la 112, polițist care a dat dovadă de un comportament extraordinar de bizar.

Erorile grave ale polițistului de la 112

• În primul rând nu a solicitat nimic legat de locația în care se găsea Alexandra, ci ea i-a oferit detalii în acest sens.

• În al doilea rând nu i-a dat nicio recomandare referitor la ce anume să facă în această situație extrem de dificilă și delicată, în care o fată de 15 ani este răpită, violată și amenințată cu moartea. Aici începem să suspectăm nu doar lipsa de profesionalism, ci ceva mult mai grav. Putem spune că se întrezărește posibilitatea (cel puțin morală) a unei complicități la infracțiunea de trafic de persoane.

• Ofițerul avea obligația prin atribuțiile de serviciu să anunțe și să trimită ambulanța, care este îndrituită de lege să intre la locație fără nici un mandat!

• Alexandra a indicat polițistul că a trecut pe lângă dig și a intrat în cartierul Bold. Polițistul NU ȘTIA că acesta este un cartier din Caracal…

• Un aspect ce nu a fost deloc semnalat în presă este acela că polițistul operator de la 112, deși a beneficiat de trei apeluri din partea victimei, în care victima și-a precizat numele, el – împreună cu restul polițiștilor ce erau de serviciu – nu a fost capabil să facă legătura cu persoana declarată dispărută din Dobrosloveni!!!

În mod evident acest polițist ar fi să dea din prima secundă alarma generală de căutare a persoane răpite!

Nu numai că nu a făcut aceasta, dar primim acum informațiile că nici măcar nu a deschis aplicația de localizare (așa cum era ea, pe o arie de aproximativ 4 kmp) decât după 1 oră și 13 minute de la primul apel!

Considerăm aici că nu e vorba doar de incompetență, cel mai probabil avem de-a face și cu complicitate.

Complicitatea autorităților

Atât familia Luizei, cat și familia Alexandrei au primit telefoane anonime, după răpire, de la bărbați necunoscuți care pretindeau că nu mai este necesar ca familia să caute fata, deoarece ea ar fi bine mersi în Elveția, iar cealaltă în Olanda sau alte locații din străinătate. Cine au fost aceste persoane? Anchetează poliția aceste aspecte?

Ipoteza că ar fi telefonat doar făptuitorul Gheorghe Dincă nu se susține, deoarece mama Alexandrei a primit ultimul astfel de telefon în dimineața zilei de 26 iulie 2019 la 7:30, când anchetatorii erau deja de o oră și jumătate la locație, iar făptuitorul era încătușat și însoțit de polițiști.

Anchetarea acestor apeluri ar elucida foarte multe neclarități din dosar. Ancheta se poate efectua foarte ușor, prin solicitatea companiilor de telefonie mobilă implicate a desfășurătorului complet al convorbirilor din perioada indicată de familiile victimelor.

Din motive extrem de neclare, poliția a mers la două locații total greșite care nici măcar nu se apropiau de aria de acoperire oferită de STS și abia la 2:00 au ajuns la locația corectă, oferită în anchetă de DOS (Direcția de Operațiuni Speciale a poliției) ce era aproape de limita perimetrului grafic oferit inițial de STS, puțin în afara acestuia. Apoi polițiștii au rămas în pândă, procurorul a cerut mandat de la judecător iar în jurul orei 3:00 s-a emis mandatul de percheziție necesar descinderii, dar pentru ora 6:00 dimineața. De ce nu au intrat imediat ce DOS a localizat exact sursa apelului telefonic ce acuza răpire, viol și amenințare cu moartea? Polițiștii și procurorii vor trebui să dea explicații detaliate despre această nouă greșeală gravă.

Toate aceste bâlbe și amânări ne fac să credem că în poliția Olt și în procuratura din acest județ, există suspiciuni de complicitate!

Să mai adăugăm anumite aspecte concludente în această anchetă:

• Făptuitorul are două certificate de internare la psihiatrie, datorită unor tulburări psihice.

• El are interdicție de intrare în Italia, datorită actelor sale de violență, lucru despre care Poliția Olt afirmă că nu ar fi avut informații prealabile.

• La DIICOT același individ a fost audiat cu câteva luni înaintea faptelor din iulie 2019, în legătură cu trafic de persoane!

• Afirmațiile sale în timpul anchetei de după presupusa moarte a Alexandrei sunt bizare: cum că ar fi răpit fetele, le-ar fi violat și apoi le-ar fi ucis în aceeași zi a fiecărei răpiri.

Această declarație nu are nici o coerență logică, nici măcar pentru un psihopat!

Afirmația este bizară și în ce privește faptul că ar fi ars cadavrele într-un butoi de metal din curte!

Este imposibil să fi făcut acest lucru fără ca vecinii să se fi alertat.

Temperatura necesară incinerării unui trup sau părți ale unui trup ca acesta să ardă până la cenușă este între 1400°C și 2000°C, temperatură obținută în cuptoare speciale în crematorii ce au dimensiuni mari, mărime necesară convecției fluxului de aer foarte fierbinte și un coș înalt de eliminare a fumului, deoarece mirosul degajat este extrem de puternic, iar operațiunea respectivă durează multe ore!

Declarația inițială a făptuitorului că între 12:00 în data de 25.07 până la 6:00 în 26.07 ar fi avut loc incinerarea, într-un butoi de metal până la cenușă, cu reziduri reci la 6:00 dimineața, când la 1:30 polițiștii și procurorii erau în pândă este o imposibilitate fizică!

Ulterior făptuitorul și-a schimbat declarația, afirmând că ar fi aruncat cadavrul în râul Olt. La câteva ore și-a schimbat din nou declarația, afirmând că ar fi aruncat cadavrul în Dunăre.

Cel mai probabil acest individ îi trimite pe anchetatori să caute cai verzi pe pereți.

Asumarea de către violator a crimei

De ce să își fi asumat o astfel de persoană fapte pe care, cel mai probabil, nu le-a comis? Ne referim aici la uciderea celor două fete.

Explicația poate fi foarte simplă.

  • În primul rând, are vârsta de 66 ani (adică peste 65!) și beneficiază de anumite facilități pe noul Cod Penal și Cod de Procedură penală, cum ar fi că nu poate fi condamnat pe viață și după 20 de ani de detenție poate cere eliberarea condiționată! Ce coincidență uimitoare!!! 🙂

    Șansa face că în 29.07 cele două codurii au fost declarate din nou neconstituționale ÎN ANSAMBLUL LOR, ceea ce arată că PSD – ALDE – UDMR dădeau înlesniri pentru infractori și dezincriminări contrare Constituției. Adică în sfârșit aceste inițiative legislative complice cu infractorii care dispar!

  • Apoi în legile chiar actuale răpirea și violul se pedepsesc la fel cu răpirea, violul și crima, adică detenție pe viață.
  • Care să fie de fapt adevărul?

    Emitem aici o supoziție

    În zonă au dispărut patru fete, iar pe o arie mai largă, au dispărut 17 fete în ultimii ani.

    E foarte posibil ca acest individ și poate încă unul cu apucături asemănătoare, să se ocupe de mulți ani de răpirea și violarea fetelor în regiune, fete care ulterior să fie introduse într-o rețea de trafic de persoane și prostituție în străinătate a acestor fete. Iar traseul scoaterii ilegale din țară a fetelor răpite să treacă de exemplu prin Serbia, că probabil nu degeaba a plecat șeful Comisiei de control al SRI la acea vreme, Sebastian Ghiță, la Belgrad… Putem bănui o complicitate între autorități – lideri politici corupți – interlopi.

    De ce oare am ajuns să facem noi aici treaba SRI, în loc să își facă SRI și DIICOT sarcinile de serviciu?

    Este mult mai logică această ipoteză, mai ales că sunt informații că în zonă există rețele de prostituție! În plus, astfel nu există nici un cadavru (ceea ce corespunde – se pare – faptelor reale!) și de asemenea există chiar și profit pentru făptuitori și interlopi!

    Merită în acest sens să ne întrebăm: de unde a avut acest individ sumele necesare ca – în urmă cu aproximativ 9 ani – să ridice un gard de 3 m în jurul proprietății sale, să sape fundații și structuri betonate, să investească sume mari pentru a construi ceea ce s-a dovedit ulterior a fi un punct de colectare a uneia sau mai multora dintre fetele răpite?

    Investigația pe direcția traficului de persoane ni se pare aici cea mai relevantă, mai ales în lumina numeroaselor inadvertențe în coordonarea diferitelor instituții abilitate ale statului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here