Semnale si ordine francmasonice secrete transmise prin mass media

Se știe deja de mulți ani că “în conformitate cu constatările Comisiei Senatoriale a Statelor Unite, care a făcut cercetări în legătură cu CIA, 90% din mesajele secrete se transmit și se propagă – prin texte și imagini cifrate – prin intermediul mass mediei, și mai ales al presei”. (Manfred Adler, Francmasonii și Vaticanul, Lippstadt 1985, p. 163)

Serviciul Secret American CIA reprezintă, desigur, doar o parte (mică, raportată la întreg!) a rețelei mondiale a Francmasoneriei care are ca scop formarea unui guvern mondial anticreștin, astfel încât la cele 90% stabilite referitor la CIA doar în SUA, putem adăuga încă aproximativ 10%, rezultând astfel aproape 100% la nivel mondial cantitatea totală a informațiilor codificate transmise de lojile masonice. Cu toate acestea, este surprinzător faptul că până în acest moment, nimeni nu pare să se fi ocupat sistematic de descifrarea și deconspirarea permanentă a mesajelor secrete ale lojilor transmise “cu ajutorul textelor și imaginilor cifrate, în special prin presă”.

Este tocmai de aceea de datoria noastră să căutăm o descifrare cât mai corectă în acest sens. Deoarece în cazul de față este vorba, într-o oarecare măsură, de un efort de pionierat și deoarece interpretarea fotografiilor din presă, în totalitatea lor, ca semnale pentru “insideri” s-a făcut – deși pe baza cunoașterii strategiilor și obiectivelor globale ale lojilor – prin compararea
sistematică, critică a sute de imagini, înregistrări video și texte explicative, nu pot fi totuși excluse erori de interpretare izolate. La fel de puțin se poate exclude posibilitatea ca o imagine-semnal sau alta să fie purtătorul mai multor informații detaliate decât se afirmă, respectiv se demonstrează aici. Continuarea – cât se poate de binevenită! – de către alți cercetători a analizei acestei tematici ar putea conduce la o și mai bună și mai precisă decodare a unora din semnalele
destinate “insiderilor”.

Cum pot fi recunoscute cu ușurință aceste semmale de către oamenii inteligenți?

Lojile s-au folosit de semnale secrete încă de la începuturile existenței lor. Dar, pentru ca mesajele și ordinele secrete să poată fi transmise și propagate chiar sub ochii publicului neștiutor prin intermediul unor asemenea simboluri, era mai întâi necesar să fie îndeplinite două condiții:
1) Concentrarea în proporție de aproape 100% a marilor organe de presă regionale, naționale și internaționale în mâna masonilor, ceea ce s-a realizat la scurt timp după terminarea celui de-al doilea război mondial.
2) Progresul tehnic care să asigure nu doar realizarea fără probleme, oriunde în lume, a unui număr nelimitat de instantanee de calitate excepțională, ci și transmiterea lor imediată la distanțe uriașe și tipărirea neîntârziată, fără pierderi calitative
considerabile. Acest nivel a fost atins către sfârșitul anilor șaizeci, dar a fost și este perfecționat în continuare, după cum se știe.
De atunci încoace, Capii Secreți ai sinagogii satanice au posibilitatea de a-și informa în cel mai scurt timp supușii, răspândiți pe tot globul în poziții-cheie în politică, economie, religie, mass-media, armată, cultură ș.a.m.d., asupra ultimilor pași spre “noua ordine mondială”, făcuți sau planificați undeva pe glob, și de a le transmite, în același timp, instrucțiuni secrete corespunzătoare pentru acțiunile lor pe calea presei. Iar în ultimii ani aceste mesaje codate sunt transmise în paralel și prin difuzarea TV a declaraţiilor acestor „infiltraţi” ai masoneriei la toate nivelele.
Sigur că această procedură presupune, ca o a treia condiție, o foarte bună “infrastructură” masonică, atât în presa de scandal, cât și în redacțiile presei consacrate. Existența acestei proceduri, nu mai poate fi pusă la îndoială încă de la începutul secolului al XX-lea; între timp, ea a fost “optimizată”.

Pentru ca masa “profană” a cititorilor să nu recunoască semnalele masonice secrete drept ceea ce sunt, acestea trebuie să fie cât mai discrete. Astfel, toate semnalele lojilor prezentate aici nici nu sunt, în sine, altceva decât gesturi normale, general-umane. Sunt atât de banale, încât ignorantul scapă, de regulă, din vedere contextul neobișnuit în care apar uneori. Dar dacă cititorul capătă deprinderea de a privi ceva mai atent și mai critic numeroasele fotografii din ziare sau de pe site-urile de știri, nefirescul a ceea ce trebuie să pară firesc devine evident. Vom da în articolele din această categorie exemplele corespunzătoare.

Vă vom prezenta în mai multe articole mesajele masonice făcute de acei politicieni, oameni de afaceri, finanţatori sau jurnaliști ce aparțin francmasoneriei și care se și dedau la a transmite diferite semnale stabilite convențional între ei, prin diverse mijloace mass-media. Vă anunțăm de pe acum că difeitele articole din categoria „Semnale în media” vor fi din timp în timp actualizate, în funcție de noile semnale de același tip ce sunt transmise prin media.

Desigur că demersul este de descoperire pas cu pas, neavând o așa-zisă „investire” masonică printr-o apartenență la această grupare ciudată și ocultistă, ritualică și bizară îm toate aspectele sale. Aici este necesar să informăm toți cititorii noștrii că nu este cazul să ne jucăm nici măcar o singură dată cu magia neagră, jurămintele de supunere totală către „marele arhitect al universului” (adică stăpânul infernului, numit foarte elocvent în popor „ucigă-l toaca” sau „ducă-se pe pustii”. Iată că înțelepciunea profundă a umanității ne dă nouă, tuturor, același sfat: nu e cazul să ne lăsăm tentați de aceste forțe și ritualuri, nici măcar să îi rostim numele acestui înșelător, deoarece chiar și doar numele evocă acea realitate. Darămi-te un ritual desfășurat într-o atmosferă așa-zis solemnă! De altfel în sprijinul a ceea ce afirmăm aici vine experimentul lui Wolfgang Amadeus Mozart care a avut foarte puține infoemații despre masonerie și din curiozitate a dat curs invitației de a se alătura „frăției” și a depune jurământul ritual al așa-zisei „inițieri” în secretele lojei respective. Ulterior Mozart nu a mai participat vreodată la acele întruniri ridicole și fals solemne, ba mai mult a ridiculizat ritualul din lojă în opera „Flautul fermecat”. Ca urmare, loja masonică ce era condusă de Salieri l-a condamnat pentru această „dezvăluire”pe Mozart la moarte! Iar acest scop a fost atins de Salieri și ceilalți membrii ai lojei prin diferite mijloace, punând mai întâi în acțiune condamnarea la sărăcie pentru același „delict”.
Faptul că „frăția” a reușit în cazul lui, deși a fost un spirit liber și nonconformist ce era extrem de apreciat în cultura vremii pentru creativitatea lui excepțională, să îl distrugă, se datorează în primul rând acelui jurământ pe care și el, din nefericire, l-a realizat. Desigur, jurământul în sine este absurd și chiar monstruos, foști masoni dezvăluind, uneori cu prețul vieții că: „deși se face jurământul cu mâna pe Biblie, la gradul 30, de exemplu, masonul jură că „va spânzura ultimul monarh cu mațele ultimului preot!!!” (citat din cartea lui Savin Florin publicată în 1957).Așadar nu are sens să ne expunem unui astfel de risc.
Totuși informațiile sunt numeroase în diverse surse și în plus dispunem de bun-simț și intuiție, așa că vom dezlega împreună misterele acestor semnale transmise prin mass-media de către masoni.
În primul rând cum putem ști că este un semnal și nu un gest făcut firesc, în mod matural? Răspunsul este foarte simplu: uneori există și gesturi naturale, însă acestea se integrează în ansamblul gesturilor și al mimicii. Tocmai aceasta caracterizează un semnal codat masonic: ne atrage foarte puternic atenția, el este puternic nefiresc, artificial.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *