Incident aviatic: un avion Otopeni – Londra s-a umplut cu fum! Explicația companiei Ryanair vs. Explicația noastră

Marți, 21 ianuarie 2020 a avut loc un incident aviatic bizar. Un avion al companiei Ryanair ce a plecat de pe aeroportul Otopeni către Londra, la câteva minute după decolare s-a umplut de fum, ceea cer a speriat pasagerii. Echipajul a solicitat revenirea avionului pe aeroportul Otopeni. Acest lucru s-a și petrecut după ce timp de aproximativ o oră avionul a zburat în jurul Bucureștiului, pentru a consuma din combustibil și  a ajunge la greutatea necesară aterizării în siguranță.

În realitate, datorită unei defecțiuni tehnice neașteptate, avionul nu s-a putut ridica la înălțimea normală de croazieră (8.000 – 10.000 metri), ci s-a ridicat doar la 1.000 m și după aproximativ cinci minute avionul s-a umplut de fum sau ceață.

Reprezentanții companiei aeriene au afirmat că „noi credem că a avut loc o ingerare a lichidului de degivrare de pe aripile avionului în interiorul circuitului de climatizare.”

Este necesar să facem mai multe observații:

  • În primul rând, orice sistem de climatizare este prevăzut cu filtre ce nu permit pătrunderea fumului sau ceții în interiorul avionului, cu atât mai mult în cazul aparatelor de zbor care se deplasează prin nori, ceață etc.!
  • În al doilea rând declarația acestei companii este hilară! Și un învățăcel într-ale aeronauticii știe că înainte de decolarea unei curse ce are altitudinea de croazieră între 8.000 și 10.000 m se realizează presurizare cabinei, presurizare ce este menținută până la aterizarea avionului! Așadar este cu neputința ca lichidul de degivrare să fii fos absorbit sub formă de aburi în sistemul de climatizare, pentru simplul motiv că climatizarea unui avion de linie NU funcționează ca la autoturisme, ci este strict cu circuit închis. Dealtfel însăși noțiunea de presurizare a avionului implică obligatoriu izolarea etanșă a exteriorului avionului de interiorul său!
  • Mai trebuie precizat că acest avion a avut întârziere la decolare, iar tehnicieni au realizat reparații minore înainte de decolare.

Explicația companiei Ryanair

Compania a declarat că ceea ce au văzut pasagerii nu era fum, ci o ceață, sau altfel spus particule foarte fine în suspensie!

Explicația noastră

Cel mai probabil acele defecțiuni minore ale avionului au avut loc la sistemul clandestin de eliberare a Chemtrails-urilor din acest avion de pasageri. După cum am prezentat cu alte ocazii, mărturiile unor mecanici de avion, aceste sisteme pornesc automat după un anumit timp de la decolare.

Astfel, defecțiunea a constat de fapt din scăpări ale sistemului de distribuție a Chemtrails-urilor în interiorul avionului. Aceste scăpări au putut face ca substanțele ce sunt  eliberate în mod clandestin și ilegal din anumite avioane, inclusiv de linie, în atmosferă la mare altitudine,  să fi scăpat parția în interiorul avionului și acestea să fi fost absorbită în sistemul de climatizare. Deoarece aceste substanțe pulverizate sunt formate din  particule foarte fine (cu dimensiuni de aproximativ 2,5 microni) ele au trecut de filtrele de aer și au fost disipate în interiorul avionului, dând impresia de fum sau ceață.

Iată că anumite defecțiuni scot adevărul despre Chemtrails la lumină!

Cerem public companiei Ryanair, în conformitate cu Constituția și cu legile siguranței transporturilor publice,  să prezinte raportul oficial al analizei de laborator a compoziției chimice a substanțelor disipate în interiorul acestui avion de pasageri!

Prezentăm declarația publică a reprezentanților companiei Ryanair:

„Acest zbor din București către Londra Stansted (21 ianuarie) a fost întârziat din cauza unei probleme tehnice minore la aeronavă. Pentru a minimiza întârzierea, clienții s-au îmbarcat într-o aeronavă înlocuitoare căreia i s-a efectuat un tratament de degivrare înainte de a decola către Londra. La scurt timp după decolare, ca măsură de precauție, aeronava a revenit pe Aeroportul Internațional Henri Coandă, după ce membrii echipajului au raportat un fum neidentificat în cabină (despre care noi credem că a fost cauzat de ingerarea fluidului de degivrare în sistemul de climatizare). Membrii echipajului au notificat controlorii de trafic aerian, iar aeronava a aterizat în condiții normale la București, și în prezent este inspectată de tehnicienii Ryanair. Pasagerii au primit vouchere pentru gustări și băuturi răcoritoare și urmează să se îmbarce într-o aeronavă înlocuitoare care va decola către Londra Stansted mai târziu în cursul zilei de astăzi. Ryanair le prezintă scuze sincere clienților afectați de această întârziere.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *